12 Kasım 2013 Salı

Facebook ve bu parçayı dönüşüm çalışma

Yenilikler, en iyi uygulamalar ve Sosyal platformlar ve sosyal strateji uzman Konuk Yazarlar gelen eleştiriler. Bizim kitleye düzenli maruz kalma mı? Bizimle temasa SEJın sosyal medya kategorisi sponsor olsun.


Değer veya YG görmüyorum çünkü birçok insan bir pazarlama aracı olarak kullanarak Facebook sevmiyorum. Meğer dönüşüm onların Facebook dönüşüm izleme aracını kullanarak Facebook üzerinden takip edebilirsiniz.  Bu güzel bir özelliği kullanmak için yardımcı olan güç düzenleyici ile kullanın.


Bu özellik, Facebook Reklam sitenize doğru bir değişme neden olup olmadığını izlemenize olanak sağlar. Değerli çünkü kampanya dönüşüm başına maliyet ROI (yatırım getirisi) ölçmek için yeteneği sağlar. Ayrıca, reklamlarınızın dönüşüm ve hedef kitleye göre optimize etmek sağlar.


converstiontypes Track Conversion through Facebook


 code Track Conversion through Facebook


İpuçları: Bir e-posta listesi aracılığıyla herhangi bir üçüncü taraf aracı yapmak ama bu araçları dönüştürme tamamlandığında, Denetim içindeki bir sayfaya yeniden yönlendirmek sahip olduğunuzdan emin olun.


Benim için dönüşüm izleme aracı Facebook ROI üzerinde doğru bir şekilde bulmak için en iyi özelliklerinden biri.  Peki, Hadi bugün deneyin ve yorum görüşlerinizi paylaşın!


E-posta adresinizi yayınlanan olmayacak. Gerekli alanlar işaretlenmiştir * adı *


E-posta *


Yorum bu HTML etiketleri ve öznitelikleri kullanabilirsiniz: < bir href = "" başlığı = "" >< abbr başlık = "" >< kısaltma başlık = "" >< b >< blockquote cite = "" >< alıntı >< kod >< del datetime = "" >< em >< i >< q cite = "" >< strike güçlü > ><


Yeni mesajların e-posta ile bildir.


2003 Yılında başlatılan, SEJ pazarlama içerik aramak için topluma dayalı yaklaşımı içinde benzersizdir. Hemen hemen tüm bizim katkıları gerçek uzmanları geliyor: ev içi ve bağımsız Internet pazarlamacılar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder