6 Kasım 2013 Çarşamba

Larry Kim WordStream ile röportaj

WordStream alır bir ve iki, numaralar ve onları baştan güçlü kampanya yapısı oluşturmak için güçlendirir ve dinamik olarak gerçekten yüksek performanslı anahtar kelime infrustructure korumak üzerinde duruluyor.


[Fevzi]:Nasıl bir organizasyon WordStream düzenli olarak kullanmak istiyorsunuz işlemi konuşabilir miyiz? [Larry Kim]:Emin. Gerçekten bu üç şey.


[Fevzi]:Bunu onun için önemini tartışmak, WordStream için bir analytics gibi bileşen var mı? [Larry Kim]:Online pazarlama ile ilgisi olduğunu gerçekten herhangi bir aracı analytics bileşeni, bir çeşit olması gerekir özellikle arama pazarlama aracı ve özellikle anahtar kelime ile ilgili bir alet. Anahtar kelime araştırma ve kuruluşun gücü sizin sitenize en uygun anahtar kelimeler keşfetmek ve bu anahtar kelimeler uygulama olduğunu. Analytics tahrik olmak, insanların kampanyalarını yapısı ve böylece daha fazla trafik ve büyümek onların iş onların günlük görevleri öncelik yardımcı olabilir. [Fevzi]:Şahsen WordStream bir SEO açısından bazı faydaları gördüm, herhangi bir müşteri için SEO WordStream kaldıraç mı? [Larry Kim]:Yapıyorlar. Şu anda müşterilerimizin çoğu öncelikle için ödenen arama aracı yararlanarak, ama Ayrıca bazı güçlü uygulamalar etrafında içerik oluşturma, bilgi mimarisi ve SEO iş akışı önceliği vardır. Son zamanlarda nasıl yardımcı WordStream ile SEO (PDF) ortaya koyan bir beyaz kağıt bir araya. [Fevzi]:Ne tür bir işlem ürün tutarlı güncelleştirmeleri sağlamak için yer var mı? [Larry Kim]:Biz sık sık ürün güncelleştirmelerini gemi bir "çevik" geliştirme ortamı var. Biz bir özellik kümesi dayalı olarak güncellenir-it. Mühendislerimiz tarafından test bir turdan sonra bir "iç" yayın yayın ve tüm yeni özellikleri ara hesap (pazarlama kendi araçları kullanarak pek çok avantajı bir) ödenen kendi WordStream üzerinde test ve çalışanlarımızın (müşteri hesaplarında rağmen) ile oynanır. Daha sonra güncelleme özelliği istemcilere ve değişiklikleri vahşi içine itin. Şu ana kadar müşterilerimiz çok hızlı bir şekilde geri bildirim ve özellik isteklerini yanıtlamak başardık kabul edeceğini düşünüyorum. [Fevzi]:WordStream maliyeti nedir? [Larry Kim]:WordStream fiyat sıra--dan 100 $ bir ay binlerce bir ay kadar seçenekleri sunar. Bir daire aylık ücret ve harcama yüzdesi için sorma. Eğer bazı diğer bakmak bizim arama yönetimi çözümleri çok düşük bir fiyat noktası ödedi. Uzman kullanıcılar ile son derece düşük fiyat, yüksek-son bazılarına dışında kapalı küçük ve orta boy işletmeler için çok güçlü bir yazılım sunarken düşünün ne zevk umuyoruz fiyatlandırma yapıları ama hala ilgilendi uzman kaliteli işler yapıyor. Larry ile temasa elde etmek için onu göndermek an Email vasıl wordstream nokta com lkim kontrol WordStream Blog, veya (@larrykim) heyecan onu izleyin.


Manoj dijital pazarlama sektöründe 10 yılı aşkın deneyim bazı Kanadanın en büyük şirketleri ile olmuştur: WestJet ve Shaw iletişim. Manoj Enquiro arama çözümleri, web analitik, SEO eğitimi ve kenar kesim arama pazarlama çözümleri geliştirme istemcileri için nereye Europeun arama pazarlama sektöründe ilk olarak başladı. Manoj da mobil ve yerel fırsatlar uzayda bir girişimci olduğunu.


Manoj Web Analytics Kongresi (Amsterdam), Emetrics, Web Analytics Xchange, WebTrends Engage, Internet Pazarlama Konferansı, sosyal medya yenilik Zirvesi ve arama motoru stratejileri gibi etkinliklerde katılan profesyonel bir hoparlördür. Gibi birçok önde gelen online yayınları için de katkıda bulunmuştur: arama motoru Land, pazarlama Pilgrim, WebProNews, arama motoru Kılavuzu ve Web Analytics Derneği.


O kurdu ve başarıyla Web Analytics dünya satılan (bir top 100 dijital pazarlama Blog-http://adage.com/power150) ve oy oldu # 39 en etkili dijital pazarlamacı Kuzey Amerika-2009 (bkz: www.Invesp.net)


Ücretsiz haftalık bülten, 18.000 small business kişi tarafından okunur, en iyi arama motoru pazarlama uzmanlarından makalelerin bir Özet sunar. Öğreneceksiniz:


Ücretsiz Haftalık Bülten tüm en son Trendler, etkinlikler ve iş ve yapmak daha fazla satış büyümesi için arama motorlarını kullanarak teknikleri ile güncel kalmak için mükemmel bir yoldur. E-posta adresi olacak değil , üçüncü kişilere verilecek.


Manoj dijital pazarlama sektöründe 10 yılı aşkın deneyim bazı Kanadanın en büyük şirketleri ile olmuştur: WestJet ve Shaw iletişim. Manoj Enquiro arama çözümleri, web analitik, SEO eğitimi ve kenar kesim arama pazarlama çözümleri geliştirme istemcileri için nereye Europeun arama pazarlama sektöründe ilk olarak başladı. Manoj da mobil ve yerel fırsatlar uzayda bir girişimci olduğunu.


Manoj Web Analytics Kongresi (Amsterdam), Emetrics, Web Analytics Xchange, WebTrends Engage, Internet Pazarlama Konferansı, sosyal medya yenilik Zirvesi ve arama motoru stratejileri gibi etkinliklerde katılan profesyonel bir hoparlördür. Gibi birçok önde gelen online yayınları için de katkıda bulunmuştur: arama motoru Land, pazarlama Pilgrim, WebProNews, arama motoru Kılavuzu ve Web Analytics Derneği.


O kurdu ve başarıyla Web Analytics dünya satılan (bir top 100 dijital pazarlama Blog-http://adage.com/power150) ve oy oldu # 39 en etkili dijital pazarlamacı Kuzey Amerika-2009 (bkz: www.Invesp.net)


Copyright © 1998-2013 K. Clough, Inc. Tüm hakları saklıdır. Gizlilik


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder