1 Ekim 2013 Salı

AdWords Buzz - son Google AdWords için bir yer: Ocak 2012

Geçen Cuma günü, Matt Cutts Google Google şimdi kesmek ve tehlikeye görünen arama sonuçlarında site etiketleme Google Web Yöneticisi Merkezi blog duyurdu.


Saldırıya uğramış bir site etiketi ki, "Bu site tehlikeye olabilir" ve bu sayfayı Google üzerinden bağlamak. Sayfa neden mesaj var ve nasıl webmaster-ebilmek çıkarmak o açıklar.


Google sadece malware sitesine etiketleme ama aynı zamanda hacked vardır. Şimdi, hacked vardır tüm siteleri malware var ama malware sahip çoğu site hacked vardır. Saldırıya uğramış bir site bu kadar zararlı malware için neden olabilir bu yüzden saldırıya uğramış bir site. Aynı zamanda saldırıya uğramış siteler Google spam Penaltı neden olabilir Web Yöneticisi bilmenize gerek kalmadan bağlantıları içerebilir.


Googlecmpr


Google reklamları ile üst sayfa olan siteler cezalandırabilir duyurdu.


Googlenın arka kendi içinde arama blog dün "biz deneyim ile mutlu değiller Onlar sonuçta tıklatıp gerçek içeriği bulmak zordur, kullanıcılardan gelen şikayetler duydum. Reklam ile ilgili bir takım geçmiş sayfa aşağı kaydırma yerine, kullanıcıların içeriği hemen görmek istiyorum."


Çok fazla içerik "yukarıda--kat" yok siteleri bu değişiklikten etkilenir. Bir Web sitesi ve Web sitesinin bir bölümü üzerine tıklarsanız önce görünür içerik yukarıda--kat çok yok veya sitenin ilk ekran gayrimenkul büyük bir kısmı çok iyi bir kullanıcı deneyimi girmiyordu reklamlar için ayırıyor görmek. Bu tür siteler olarak son derece ileriye sıralaması düşebilir değil.


Google, aynı bilgileri kendi Google Web Yöneticisi Merkezi blog da yayınlanmıştır. Açılır pencereleri kullanarak site yerleşimi veya pop-under reklamları tarafından etkilenmez. Yalnızca sayfaları kendileri üzerinde sabit pozisyonlarda statik reklamlar için geçerlidir, Google bahsetti.


No_ads.preview


Google diyor, onlar yakında reklam grubu düzeyinde Gösterim Payı raporları arama için teklif ve ağları görüntüler.


Reklamverenler daha iyi mevcut gösterimler çoğunluğu yakalamak değil yüksek performanslı reklam gruplarını tanımlamak için bu verileri kullanmak mümkün olacak.


Ayrıca, Google da daha doğru kampanya Gösterim Payı raporları sağlamak için bir algoritma güncelleştirme planlamaktadır. Değişiklikleri içerir: rafine kampanya düzeyinde istatistik ve günde bir kez güncellemeleri.


Ayrıca, ayrı bir duyuruda, bu kuralları otomatik AdWords için iki iyileştirmeler haddelenmiş vardır Google açıkladı: kural sınırı 100 (10) gelen ve yeteneği bir kural tarafından yapılan değişiklikleri geri almak için bir artış.


Updates


Dün Google AdWords için yeni mobil hedefleme fonksiyonları duyurdu. Yeni özellikler reklamverenlerin reklamları doğru kullanıcılara olacak emin olmak için işletim sistemleri, belirli sürümleri için hedef izin verir.


Ayrıca, AdWords kullanıcıları artık daha hızlı bir internet bağlantısı olup olmadığı kullandıkları temel hedef mümkün olacak. Bu işlevsellik, nereye mobil taşıyıcı tarafından hedefleyen reklamverenler seçtiğiniz alan bulunur. Google diyor Wi-Fi tarafından hedefleme izin verecek reklamverenler ulaşma kapsamlarını genişletmek ve kullanışlı Eğer video gibi yüksek bant genişliği içerik sayfası özellikleri açılış veya kampanyanın da gelecek.


OSV Targeting


Kabul edelim ki, birisi "yıl" Mobil vaftiz ilk yıl 2012 değil Ama ilk kez tüketici-si olmak bitmiş ve devam.


Akıllı telefonlar, 2012 yılında 100 milyon ABD abone uçurarak büyük olasılıkla çaldı. Şimdi bir akıllı telefon tutarak müşterilerin çoğu % 50 şans demektir; ve nasıl onlar alışveriş değiştirmek için kullandığını % 80. Ayrıca, 2012 tahminleri m-ticaret satışlarında % 73 artış ve tablet satışlarında artış % 60ı ara.


Aslında, mobil içerik eksikliği mobil TBÖ Kalite Puanı azalır, mobil site terk % 80i kullanıyor ve tüketicilerin rakiplerinizin aramak için yaklaşık % 20si zorlar.


Mobile-Site-Abandonment-Stats-sourced-from-Limelight-Networks


Yakın geçmişte Google AdWords görüntülenmesini gerektirmek için onların görünen URL politikası değişti URLlerin küçük harf olmalı. Ama şimdi bazı reklamverenler, en azından AdSense sitesi, URL bazen büyük harfler için dönüştürülmüş görüntü iddia ediyorlar.


Google lowercase display urls


Over yıl Google AdWords kullanıcı arayüzü üzerinden reklamverenler için daha fazla seçenek ekledi. Genellikle gözden kaçan bir alan teklif seçenekleri reklamverenler için kullanılabilir olduğunu.


Gol, dönüşüm geçmişi, kampanya karmaşıklığı, niş rekabet ve diğer faktörlerin bir bağlı olarak, farklı teklif seçenekleri en iyi hedeflerinizi karşılamak üzere çeşitli seçti olabilir. "Gelişmiş" bağlantısını tıklatmadığınız sürece bu seçeneklerin çoğu gösterilmeyen beri sen bile farkında olmayabilir bu teklif seçenekleri mevcut.


Bir Adwords kampanyası karlılığını farklı teklif fiyatlarını test ederek gelişmiş olabilir. Teklifleri değişmeden bırakarak rakip tıklama maliyetinizi yukarı doğru senin aşağıda onların tekliflerini ayarlayarak itmek için izin verir. El ile test AdWords teklif fiyatlarını-ebilmek var olmak zaman tüketmek, maliyet azaltma önemli olabilir.


BiddingOption


Resmi Google AdWords Toplum Forumu son zamanlarda yeni bir yardım forum platformu yakında geliyor bahsetti.


Eski platform Antep fıstığı özellikleri, sınırlı çok bireysel Google Yardım forumları... özelleştirmesi için izin vermedi ve reklamverenler yardım için en iyi platformu sunun değil gibi çok hoş bir olay bu.


Bu yeni platform beklemek ne olduğumuzu tam olarak bilmiyoruz ama emin o-ecek var olmak için Forum ziyaretçi bu bize kim harcamak zaman düzenli olarak reklamverenlerin yardım forumda hem de büyük bir gelişme. AdWords uzmanlarından yardım yeni forum canlı resmi bir duyuru yapmak emin olacaktır. Öylesine herkes-ebilmek kontrol dışarı bu yeni platform özelliklerini kapsayacak!


Helpforum


Bu göz ardı etmek mümkün değildir bu google de üst sırada mobil arama büyüyor. Telefonları daha gelişmiş olarak, insanlar onları alışveriş yapma dahil herşey için kullanıyorsunuz. Aslında, Q4, geçen yıl boyunca sadece Q3 cep numarasını ve tıklama ödenen tablet %10 için tüm ödenmiş tıklamalar hesap büyüdü ve iki katı kadar 2010 yılı aynı dönemde olduğu gibi. Mobil cihazlar ve tabletler üzerinde tıklama oranı masaüstleri oranı % 38e kadar oldu.


Neden o tıklama oranları muhtemelen çok daha yüksek telefon araması yapmak insanların tarihsel olarak daha eğimli-e doğru yapmak a satın almak yerinde olduğu gerçeği bir ilgisi yoktur. Yapılan bir çalışmada, %50-in tüm mobil satışla sonuçları arar göstermiştir.


Tıklama düzelme ezelî birisi 2010 yılında daha fazla gösterim geldi ve tıklama aslında ucuzladı. Q4 için 2010 yılında karşılaştırıldığında, to Google AdWords üzerinden % 7 oranında düşmüştür maliyeti ise 48 arttı.


Googlecalltoclick-b


Google dün için varolan arama motoru arama artı dünya getirerek yeni bir boyut ekledi. Bu özellik kişisel sonuçlar, özellikle--dan Google +, SERPs entegre edecektir. İnsanlar, sayfaları ve profilleri sonuç sayfalarında artık görülecektir gibi bu aslında bu bilgileri anlamına gelir.


Kullanıcılar artık onlar ilgilendiğiniz arama türü hakkında bir seçim var. Google arama sayfası doğru el yan kişiselleştirme aç/kapat simgesini, kullanıcı şimdi ilgili yazılar ve resimler üzerinde Google + arkadaşları veya normal sonuç sayfası görüntüleyerek gereksiz bilgileri delik açma seçeneği gibi bir seçim vardır.


Googleadwords reklam ajansı
facebook reklam maliyeti
facebook reklam
google adwords reklam
google kayit
google reklam vermek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder