19 Ekim 2013 Cumartesi

Yerel Pazarlama için en iyi duruma getirme Facebook durum güncellemeleri

Tüm E-çözümler projektör |





Çok sayıda küçük ve orta ölçekli işletmelerin (KOBİler) Facebookun büyük izleyiciler arasında bulunan pazarlama potansiyeli uyanıyor ve şirketlerin tanıtmak için kendi Facebook sayfaları geliştirmeye başlamış. Durum güncellemeleri ilanıyla, müşterilerin dikkatini için harika bir yol olsa da, onları tanıtım potansiyelini genişletmek için bir çentik o kadar tekme için bazı yollar ve Facebook durum güncellemeleri optimize etmek için bazı ipuçları vardır.


Facebooking büyük bir bileşeni "koro için vaaz" ? "gibi" Sen ve Facebookta takip insanların çoğu zaten şirket varlığından haberdar olanlar vardır. Mevcut müşterileri için ada göre arar ve insanlar senin Facebook bağlantı sitenize keşfetmek olabilir. Zaten seni seviyor ve seni biliyor bu kitleye pazarlama kesinlikle uğruna satışları arttırmak ve mevcut müşteriler istinat için faydalıdır.


Geri Eylül ayında Facebook tarafından sunulan bir özellik durum güncellemelerinizi açma imkanı çok daha fazla kişi sayfa/iş potansiyel keşfetmek olabilir popüler diğer sayfalarda görünmesini sağlar. Bu özellik Facebook geliştirme haberleri güncel kalmak değil birçok kişi tarafından gözden oldu, nispeten az yapmak, onu kullanmakta. İşlevsellik için atıfta "Etiketler" hangi adları ile prepending tarafından durum güncellemeleri içinde köprüleri oluşturmak için "sevdim" sayfaları ve insanlar kadar bağlanmak izin var "@" işareti.


Bir etiket, bir kez mutlaka "ilk gibi" bir sayfa kurmak veya "arkadaş olarak konu ekle" için bağlantı kurmak çalışıyorsanız. Mesela benim adımı ve profil sayfama friending sonra beni bağlantı için birinci tip vardı ","-sembol, "@," durumu güncelleme kutusu sayfanızın ve "Gümüş..." yazmaya başlayın. Facebook eşleşen sayfaları/insanlar daha sonra seçim durum güncelleme alan altında görüntüler:


Silver Smith on Facebook


Ne bu özellik dikkatimi çekiyor, bir kez bir yazı etiketlediniz o sonra Facebook çeşitli konularda, her türlü gibi iyi bilinen maddeler ve yerler için oluşturduğu sayfaları görünebilir ki olduğunu. İnsanlar kendi kişisel profillerini özelleştirdiğiniz gibi onlar çok içinde ekledi "seviyor ve çıkarları" hangi Facebook daha sonra bu konu hakkında sayfaları ile bağlantı kurdu. Örneğin, ne zaman benim kişisel profili ayarlandığında, "bir ilgi müzik" seçmişti ve 2,3 milyondan fazla kişi de sahip. Bazı sayfalar"toplum" Bu tür içerik, hafif iken diğer durumlarda, onları biraz daha doldurmak için Wikipedia makaleler Facebook sucked vardır.


Giderek, insanların bu topikal sayfaları Facebook araştırıcı için sayfanın adından sonra veya bir arkadaşınızın bilgileri sekmesi altında konu ne zaman bulmuşlar aracılığıyla tıkladıktan sonra ziyaret ediyor. Ve kişi daha bu sayfaları ziyaret, sayfaları değerli hedefler için onların promosyon değer hale gelir.


Durum etiketleme bu Facebook topluluk sayfaları, keşfetmek, tıklama ile bireylerin sağlayan ve potansiyel olarak "arkadaş" görünen ya da "sayfanız gibi" durum güncelleştirmelerini sağlar. Bu örneği için tüm gıdalar Market durum güncellemeleri geçen hafta gelen bir çift kullanmak için gidiyorum. Onlar benim müşteri değildir ve onları ile hiçbir ilişkisi var ? çünkü onlar gerçekten de çok sosyal medya sadece onları örnek olarak kullanarak. Onlar zaten kendi Facebook sayfası gibi 300K-plus insanlar zevk ve Whole Foods seviyorum.


Whole Foods Markets page on Facebook


Gördüğünüz gibi tarif gibi durum güncellemeleri başka türlü iyi yapılandırılmış, ancak onlar onların mesaj metni içinde herhangi bir etiket yok. Ama eğer Etiketler ekledi vardı? Onlar pompalanır biraz yukarı Eğer daha kaç kişi bu durumu güncelleştirmeleri ulaşmak olmayabilir?


Buzlu çay için bir "çay" için Facebookta hızlı arama yaptı ve "çay içmek için" Facebook topluluk sayfası buldum ? "Bu gibi 19.541 insanlar". Ayrıca "6,145 insanları sevme vardı buzlu çay için" bir sayfa buldum. Ayrıca, blog makale Whole Foods "markalı kendi adı için"adil ticaret"ürünleri gibi bir şey söz tüm ticaret," teşvik etmektedir. Facebookta "adil ticaret" için arama yaparak, "adil sertifikalı ticaret" sayfa keşfetmek 42,582 "hangi gibi insanlar" bir organizasyon için bir ürün adil ticaret olup olmadığını doğrular.


İşte ne Eğer gibi görünür kendi buzlu çay Yarışması hakkında Whole Foods güncelleştirme dönen keşfettiğim ilgili sayfalar için Etiketler tanıtmak için yeniden yazdı:


Iced Tea Facebook Status Update by Whole Foods.


Bu en iyi duruma getirilmiş durumu güncelleştirme yayımlandığında bu "içme çay" görünür "buzlu çay" ve "adil ticaret" sayfalar nerede insanlar bu konulara ilgi keşfetmek olabilir:


Fair Trade Certified page on Facebook


Drinking Tea page on Facebook


Eğer sen eklemek o, Tweet etiketleme onun potansiyel ulaşmak biraz daha fazla 68.000 tarafından artırdık! Tabii ki, konu/topluluk sayfası dahil göreli popülerlik onun gerçek hedef kitleye ulaşmak etkisi olacaktır. "Çay içme" sayfası, bir sürü insan bu kişisel profillerini söz ettiler ama nispeten az-in onları aslında bu sayfayı düzenli olarak ziyaret etmek olasıdır çünkü ilişkili vardır. Yine de, etiketleme durum güncelleme görüntülendiği, sayfaları hangi tanıtım gücünü artırır artacaktır. Ve bazı popüler konular için etiketleme yapabilir eğer etkin bir şekilde yapılması sonucu daha fazla ziyaret patlamalarında.


Whole Foods durum güncelleme hakkında film, yakıt, buzlu çay örnek daha çok daha fazla potansiyel var görünebilir. Yakıt film onun Facebook sayfası göre sevme 7,263 insanlar olduğu için ve Sundance Film Festivalinde kazanan ? başka bir 151,795 insanlar bu hoşlanmak olan bir konu. Ancak, Sundance belki onların duvar için değil Mesajları göster onlara gibi insanlar belirledi ? Yani, onların adı etiketi neredeyse anlamsızdır.


Öncelikle yerel bölgelere sadece piyasa SMBler potansiyel seyirci keskin sınırlı, ama hala değerli olacak. Yerel işletmeler kendi yerel kasabalar ve mahalleleri gibi yerel etkinlikler adını belirtmeyi isteyebilirsiniz ? Tags ? için potansiyel müşterilerin yanı sıra Facebook "likers" dönüştürmek daha fazla insan çekmek için. Örneğin, yüz binlerce kişi onlarla ilişkili çeşitli rakip Chicago sayfaları var, ama bazı kendi sayfalarında görüntülemek durum güncellemelerinizi izin vermeyeceğini şirketler yönetmektedir.


Etiket sayfaları için ilk gelen ne zaman onların duvar sayfaları için varsayılan olarak ziyaretçiler için ayarlandığı ve etiketli durum güncellemelerinizi üzerinde görünmesini izin istiyorum. Chicago söz konusu olduğunda, beri bu 44 k insan sevmeye ve varsayılan olarak görüntülenmesi durum güncellemeleri sağlayan ilgili Vikipedi içeriği gösteren Chicago için topluluk/makale sayfa muhtemelen seçersiniz. Çünkü onlar daha popüler sayfalar için Chicago Film veya müzik grubu, ilişkilendirmek için cazip olduğunu. Coğrafi terim eşleşiyor olabilir olsa da, onlar konu dışı, anlamları, yani onlar yanlış olduğuna göre bu etiketleme önlemek işiniz için demografik.


Chicago, Illinois Page on Facebook


Coğrafi bölgeler sürekli Etiketler söz yerel tüketicilerin şirket keşfetmek için izin verir. Bu taktiği sürekli olarak zaman içinde kullanarak, Facebook kitlenizi ve müşteri tabanını artırmak mümkün olabilir.


Bir öneri için Facebook sayfalarını yönetme şirketler için çok yararlı olacaktır bir özelliktir ? onlar onların duvar yanı sıra onları etiketi mesaj gönderilmiş mesajlar ılımlı. Bu sayede şirketler mesaj onlar istenmeyen içeriği tutarken gibi görüntülemek izin verebilir. Şu an kullanıcı-posta, şirket sayfanıza ya hep ya bir hiç birinin ayarlara göre değildir.


İle ilgili konular: Kanal: Yerel | Yerel arama sütunu


Yazar hakkında: Chris gümüş Smith Argent medya başkanı ve Danışma kurullarında evrensel iş listeleme ve reklamların içeriğinin için hizmet vermektedir. Onu @si1very Twitter izleyin. Chris gümüş Smith daha eşya görmek


@sengineland izle





Bu konuda kararsızım. Bu bir spam gibi görünmesi için potansiyele sahiptir. Geçti için yalvarıyor ince bir çizgi vardır. I-cekti önermek-Tarih

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder