1 Ekim 2013 Salı

Google üzerinde gizlilik uygulamaları gizlilik International çarpar

Gizlilik International, Google kendi gizlilik uygulamaları açısından alt alt puan bu hafta sonu için bir rapor yayımladı. Hatta bu raporu "çıkar çatışması ile ilgili Microsoft." dediğin için Google açık mektup "özür" calling onların uygulamaları üzerinden Yayınlandı Bir hayal olabilir, Googlenın popülaritesi googleda reklam ile bu haber çıkan makaleler başlamadan önce kırmak hafta sonu için beklemek. Her başlık için Google takibi, bu rapor hakkında oldu. Kapsama ezici ama Techmeme çözmek yardım edelim. Danny Sullivan, Google kötü gizlilik üzerine yazdığı rapor dikkatle analiz sonra farklı bir yaklaşım aldı? Gizlilik Internationalın raporu bu istek için kötü olabilir: genel olarak, sadece en iyi şirketler PI bulundu performansta arıyor Google tedbirler iyi... ve böylece kötü sıralama sadece görünmüyor adil gösterir. Ama daha büyük bir konu, raporun kapsamlı veya tam araştırılmış olarak hesap edilir gibi görünmüyor.Açıkçası, gizlilik uluslararası birçok tasarruf tek şey hakkında daha fazla bilgi şirketler veya hizmetleri bu rapor üzerinde üzgün olmanın onlar Google kötü olarak saydı olduğunu. Bu neredeyse oyuncu yapmak garanti gibi Microsoft ve Yahoo ağızlarını kapatın ve sessizce olarak bu noktada o kadar da kötü değil.Bu konuda, Matt Cutts Google Gizlilik International ile aynı fikirde değilim bu yüzden adında kendi yazı yazmıştım. Dedi ki, "Ben şahsen şiddetle bizim kullanıcıların gizliliğini korumak konusunda hissediyorum. Gizlilik International yaptığı bir çalışmada tarafından hayal kırıklığına uğramış ve baz kapalı olduğumu bilmeni istiyorum, bu yüzden benim tepki. " Ekleme; gizlilik International değil onların en düşük puanı için Google tek tek için çeşitli diğer şirketler yürüyüş hakkında vicdan azabı düşünüyorum. Ama çok daha büyük bir tehlike olduğunu düşünüyorum. Bu rapor internet şirketlerine de gizlilik geliştirmek için ciddi çabalar zarar inanıyoruz. Neden? Çünkü rapordan var alt-Line paket servisi olan restoran mesajı bir şirket gizlilik sorunları üzerinde çalışıyorum ve hala çamurun içine uyuyorsun. Göz önünde bulundurun: geçen yıl ya da öylesine, diğer şirketler kullanıcı sorguları için hükümet verdi, ham kullanıcı sorgularında, milyonlarca sızdırılmış veya hatta kullanıcı sorgularında satılan ve hala Google daha iyi geldi.Rapora muhalefet Techmeme kapsama-ebilmek bulunmakburada.Şimdi, forumlara alalım.WebmasterWorld ve DigitalPoint Forumlar daha geniş konu konu var. O ilgili forumları üyelerine select bazı alıntılar vardır.Sanırım google vermek herhangi bir bilgi kar bulmak için kullanılır. Gerçekten beni sıkıyor-üzerinde bir alan Adwords olduğunu. Bu düşünce ile benim rakipdan tam olarak ne fiyat hoşgörü ve benim maliyeti artmaya başlayacak biliyorum onların "ücretsiz" Analytics ve yatırım Getirisi hesaplama kullanarak tıklayın varsayıyorum.


Gerçekten Google temelde nedense bu bence differentFor olduğuna inanırlardı çünkü bu rapor BSIT gerçekten üzücü biz bundan haberi son sadece düz. Google bu rapor karşı sert çıkacaktır şüpheleniyoruz. İki haftadır dinlenmeye ve sonra ölmek için tartışma şüpheli ve yeni bir rapor serbest bırakılıncaya kadar hiç kimse hatırlamayacak.WebmasterWorld, DigitalPoint Forumlar ve Cre8asite Forumlar Forum tartışma.


Merhaba, bugün akşam benim hareket eden nkia 3250 müzik baskı lost Niranjan kumar, ben. Ben ayyappa swamy prosession, benim telefon kılıfı--dan benim hareket eden bazı vücut aldı. 14/11/2009, 8:40 De, akşam ve mobil IMEI numaram 357933006131081, onun duygusal cep telefonumu ve telefona, benim persnol veri bir sürü vardır lütfen pls benim hareket eden trace, ımistimal bu sayı o telefonu + 91-9849363418. LÜTFEN PLS DOKUNMA BENİ BU NUMARADAN + 91-9032035981


Google organik anahtar kelime veri "sağlanan değil" - Şimdi GoneI istiyorum yeni bir arama motoru


8 $ grafik [reklam afiş] tarihlerde 48 saat Max. Anlık PaymentWordPress Tema


adwords uzmanı
facebook reklam vermek
facebook sponsorlu reklam
google adwords hesap yönetimi
google adwords uzmanı
google adwords

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder