16 Ekim 2013 Çarşamba

Facebook A Google için küresel bir tehdit mi?

Tüm E-çözümler projektör |





Aralık, 2009 yılının en iyi Google arama terimi "Facebook" pozisyon sayısı on geçen yıl hareket sahip olduğunu gösteren veri Hitwise yayımladı. Hitwise Facebook bir numara Noel günü yer aldığını da yazdı ? bir iddia daha sonra Barry Schwartz araştırıldı.


Facebookun popülaritesi dalgalanma bir numaralı arama aracı iken AltaVista daha önce çalışmış bir arama mühendisi ile vardı sohbet hatırlattı. O duvardaki yazı ortaya çıktı ne zaman o yeni gelen Google üstünlüğü için gidiyordu AltaVista bırakmak karar verdiğini açıkladı. Bu arama motoru upstart bir arama terimi AltaVista, spot dedi dokuz ay için almıştı. , O karar verdi, gitme zamanı.


Tabii ki, Google ve Facebook farklı hayvan ve farklı amaçlara hizmet eder. Ama seyirci aynıdır, aynı bütçesinden reklam dolar geliyor ? Microsoft Bing büyük olasılıkla yakında için entegre web arama daha görünür olur, böylece Facebook, fazla % 10 sahibi. Yani Facebook Eğer genel olarak performans reklam teslim etmek daha iyi bir iş yapılır dolarlık reklam Google rob.


Google ve Facebook aslında çok ortak noktamız var. Her ikisi de online dünya yanında fırtına almış risk sermayesi tarafından finanse edilen Kaliforniya merkezli işletmeler bulunmaktadır. Her ikisi de gerçekten başlangıçta izleyici oluşturmak için away "özgür" hizmetleri vererek para kazanmak için nasıl gittiklerini bilmeden başladı. Ve her ikisi de ilk önce genişletilmesi ve dünyanın geri kalanı üzerinde duruluyor ABD pazarına kazanmak için çalıştı.


Google dünyayı ele taşındı, sadece bunun "Yerel oyuncu daha önce ilk taşıyıcı avantaj vermek diğer pazarlarda taklit edilmiş vardı", ama stratejik bazı oversights ilerleme engel keşfetti. Google ABD dışında kendi yerel etki alanı adı, örneğin başladı sonra birkaç yıl öncesine kadar elde değil. Ayrıca Google ve Facebook yerelleştirme için daha geniş pazarlara üstlenmek için crowdsourcing ya da gönüllü bir çeşit kullandık.


Ne bu, küresel potansiyeli olan büyük bir fikir varsa ve gitmek niyetinde, daha erken taşındın ve dışarı rulo hızlı yerel oyuncular harika fikrin kullanmayı ve olmak çok kolay çünkü gelecekte kendi ilerleme için bir tehdit olduğunu gösterir.


Google ve Facebook çok içinde benzer pazarda acı var-genellikle en uzak uzakta onların başlangıç noktasından dil açısından bunlar. Google henüz Japonya, Kore, Çin veya Rusya nerede Yahoo, Naver, Baidu ve Yandex sırasıyla tüm numaralı noktalar, egemenlik dünyanın herhangi bir yerindeki büyük G tarafından on yıl sonra bile var fethetti değil.


350 Milyon kullanıcı worldwide iddia ediyor ve küresel bir sosyal ağ sitesi Facebook ? ama bu aslında önemli yerel ayrıntı çok gizler. Rusya, Vkontakte ve Odnoklassniki birlikte sosyal ağ pazar payı % 69 var ? comScore göre hangi da sosyal networkers özellikle yapan Ruslar puan. Bu arada, Facebook, sosyal ağ alanında Rusya cimri % 2 payı ile yenik durumda.


Facebook %2 rağmen kullanıcıların son bir atlama daha yakın ise Netratings veri Mixi Japonyada Japon nüfusun % 15 hisse koyar. Nerede Facebook Google gibi sansür zorluklar olmuştur, Çin, 150 milyon olan hesapları en az ayda bir güncelleme, Qzone 200 milyondan fazla kullanıcı (Ah) vardır. Ve bu rakamlar nerede birçok hizmet ücretsiz değildir bir site için geçerlidir!


Rakamlar reklam bütçeleri Google ve Facebook tarafından ülke arasında paylaşmak için hazır değil- ama Facebook daha ABD ABD dışındaki piyasalarda önemli ölçüde daha arkasında, Facebook rahatsız değil, o yüzden bu yazının başlığı tarafından yöneltilen soruya hızlı bir cevap bu şu anda olurdu yapmak için makul bir varsayım Google kadar hem de. Peki ya gelecek?


Yerelleştirme cephesinde, Facebook temel yaptı. Ama çok yakın ve samimi kendi kullanıcıları için kazanılmış değil. (Bazıları sahibi) yerel etki alanları kullanarak değil gibi daha ince şeyler bir çift olarak adlandırdığı dil-ülke subdomain (Japonca-Japonya ise ja-jp.facebook.com ve Alman-Almanya de-de.facebook.com) ile sadece veritabanı üreticisi çözüm gibi görünüyor ne kullanıcıların gerçekten gerekli değil. Bazı yerelleştirme sonuçları-si olmak da be biraz sakar ? şimdi daha iyi olsa da. Ama Facebook gerçek tek çözüm olduğunu.


Google aynı eleştirileri yapabilirdiniz doğru ? yalnızca son yıllarda Rusya merkezli mühendisleri yardımcı örneğin Rusça dil karmaşıklığı ile anlaşma yapmışlar sanki. Ama sosyal ağ "arama ve kültürel sorunları daha kritik başarı faktörleri olmak bu demek oluyor ki çok yumuşak" olduğunu iddia ediyorum.


Brezilyalılar karnavalda eğer onlar gerçekten sosyal ağ istiyorsun? Evet öyle, sürüler halinde ? ama yerine Facebook Orkut Google aittir. Bu onların tercihidir ? ve Facebook global olmak istiyorsa, bir numara her yerde yerel seçimleri kısmen çünkü bu bir sosyal ağ anlamada daha gitmek olacak. O zamana kadar Google güvenli ? ve dikkatli bir şekilde kendisini daha yakından için yerel kullanıcı yerleştirme hakkında düşünme.


İle ilgili konular: Kanal: SEO | Uluslararası arama


Yazar hakkında: Andy Atkins-Krüger 1997 yılından beri Uluslararası arama konusunda uzmanlaşmış ve WebCertain CEOsu, çok dilli arama ajansı ve genel yayın yönetmeni çok dilde-Search.com blogun bir dilbilimci değil. Onu burada @andyatkinskruge heyecan takip edebilirsiniz. Daha fazla makale tarafından Andy Atkins-Krüger görmek


@sengineland izle





Daha fazla en iyi haberleri


Daha fazla haber özetleri görmek


Daha fazla özellik görün


Daha fazla sütun görmek


Bkz: daha fazla nasıl yapılır


Google AdWords şirketlerin "Uzantılar"gözden Out tüm hesaplar için haddeleme başlamak


Neden YouTube anahtar kelime aracı bağlantı oluşturmak için çok şaşırtıcı


Microsoft alır onun Bing üzerinde kampanyası için Google arama üzerinde Kraliyet kavrama bulunduğu İngiltere,


"Kim benim zaman çizelgesi ada göre aramak?" emekli olmak için Facebook Tüm kullanıcılar için arama ayarı


5 Yolları PPC-ebilmek yapmak a daha akıllı pazarlamacı


Bing yerler genişletir Kanada, Birleşik Krallık


Oturaklı verir iPhone kullanıcıları gerçek zamanlı öneriler & Rolls Out 2 yeni arama özellikleri


@sengineland izle


Arama motoru Land SMX, arama pazarlama Expo konferans serisi üretir. SMX olaylar, sadece arama pazarlama başlıyoruz ya da deneyimli bir uzman sizsiniz en kapsamlı eğitim ve ağ çalışmalar - sunun.


İnternet ve dijital pazarlama deposu, ücretsiz bizim web seminerleri, teknik incelemeler ve araştırma raporları ile pazarlama arama hakkında daha fazla bilgi edinin.


Bkz: daha fazla konular


Pazarlama arazi olarak


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder